Intrebari,pareri @ ale.kidda [on Yahoo] .

miercuri, 28 decembrie 2011

O noapte,si nici o zi ! .

Sunt zile in care mi se pare ca nimic nu`mi merge bine,in care mi`as dori sa am mai mult,in care realizez ca nu voi avea parte de ceea ce imi doresc . . In aceasta clipa as da totul pentru o noapte ; o noapte in care visele sa nu se mai sfarseasca,o noapte din care sa nu ma mai trezesc,o noapte in care sa nu ma gandesc ca va veni si dimineata in care efemerul va lua sfarsit,si eu ma voi trezi ca o Cenusareasa fara print,fara caleasca,fara vis . .
O noapte fara cuvinte,doar cu priviri,doar cu suflete . . ; cuvintele sunt inselatoare,te tradeaza,nu le vreau ; am nevoie de tacere,de liniste . O liniste in care singurele ce vorbesc sunt sufletele ; ele nu pot minti,nu pot insela,sunt pure . M`as lasa cuprinsa in brate de o astfel de reverie,si m`as pierde-in ireal,doar pentru o noapte,doar pentru o clipa-pentru a simti ce nu am simtit nicicand . As uita ca dimineata totul ia forma umana,inselatoare si ca scanteile se risipesc . . As uita ca visul dureaza doar pana la risipirea intunericului . As uita . Vreau doar o noapte,doar o clipa ; vreau doar o noapte si nici o zi ! .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About.